zaterdag 11 maart 2017

Bee en meer

Gisteren was er terug onze maandelijkse bee in Poperinge ,met gelijkgestemden verder werken aan projecten. Alleen zijn niet al mijn foto's scherp,enkel deze.


Verder met nr 7 van de hexagonne millefiore;


En vandaag ben ik nog langs geweest bij Carine ,daar heb ik wat verder gedaan aan nr 7 is nog niet helemaal klaar hoor,moet nu verder knippen;


Ook gestart met hulp van Carine aan dit quiltje ,ik had het pakketje al van vorige zomer liggen.

.  .

                                                      En een paaseendje gemaakt , ik moet er wel nog 2 klosjes                                                                   onderzetten .


Fijn weekend verder.

2 opmerkingen:

inge zei

fijn weekend Katrien, je new hexagon wordt prachtig!

Chris zei

Heerlijk, zo'n volle tafel met allerlei spulletjes. Gezellig! Nummertje 7 wordt mooi hoor.
Fijn weekend.