zondag 11 september 2016

Vanalles wat

Ja ik weet het,tis een tijdje geleden ,maar ik heb dan ook niet zoveel steekjes gezet tot vrijdag.

Vrijdag was er onze eerste bee na de zomerstop,en dit op een nieuwe locatie want de kring heeft de deuren gesloten. het was er ook gezellig zitten. Door omstandigheden waren we met een kleine groep.

 
Ik heb 3 pyramides gemaakt,leuk zo'n werkje op de bee.

 
Zaterdag voormiddag ben ik samen met Inge en José naar de Potterije in Lokeren geweest,daar waren er open deur dagen.Mooie dingen gezien

 
En een quiltwinkel zonder aankopen,nee dat gaat niet.

 
Na winkelbezoek nog een hapje gaan eten en dan terug huiswaarts want in de namiddag was er de baby borrel van Margaux.
 
Fijn weekend.

2 opmerkingen:

inge zei

blij dat ik er zaterdag bij was!

Anoniem zei

Ziet er weer gezellig uit en ja, de Potterije, daar wil ik ook nog wel eens heen. Fijne dag nog. Groetjes Wilma