zondag 17 juli 2016

Bee

Ik was uitgenodigd bij Carine voor een bee,ze had enkele dames uitgenodigd maar ook Mascha en Hans van created by Mascha .Leuke mensen. We hebben wat afgekletst  maar ook gepatcht en hier en daar een uitlegje .


 
Heerlijke taart in de namiddag.

 
Mijn aankopen uit het winkeltje en geschenkje van winkeltje.Van Carine kregen we ook nog een zakje met een vijltje erin.

 
En ik ben begonnen met de Panama pyramides. Leuk werkje voor op de bee's.

 
Bedankt Carine voor de uitnodiging.
 
Fijne zondag.

3 opmerkingen:

Berna zei

Nog even terug naar je vorige blogje. Mooi dat je moeder dit nog mag meemaken. Is toch heel bijzonder voor iedereen al realiseren de meisjes dat nog niet. Mijn moeder mocht ook een tweede viergeslacht meemaken van mijn dochter. Helaas hadden we het fototoestel vergeten toen mijn moeder kennismaakte met haar tweede kleindochter. Veertien dagen erna is ze plotseling overleden.
Nu over de bee. Die ziet er gezellig uit. Volgens mij weet Carine er altijd wel een feestje van te maken.
Fijne zondag!

inge zei

ha, je bent toch al begonnen met je driehoekjes ;-)
mooi! stofjes nodig?

Hilde zei

Leuke dag gehad !