zaterdag 12 maart 2016

Paasbee

Gisteren was er terug bee in Poperinge die we omdoopten tot Paasbee en daar hoort natuurlijk een geschenkje bij.
Ik maakte dit mandje en vulde het met eitjes wat lapjes en een schaartje.


En ik kreeg dit leuke speldenkussen en wat eitjes.


Verder werd er ook gewerkt hoor.

 
Ik werkte verder aan deze,ondertussen 2 rijen verder.

 
En Lu trakteerde ons met een leuk geschenkje,ze was vorige maandjarig maar toen was er geen bee.Elk een leuke hanger en ze gaf dan ook uitleg over de plooitechniek.

 
Fijn weekend.


4 opmerkingen:

Hilde zei

Het was weer een gezellige bee!

Chris zei

Volgens mij is die Bee een supergezellige Bee met hele trouwe dames. Dat mandje van jou vind ik ontzettend leuk.
Jij ook een fijn en zonnig weekend.

inge zei

een heerlijke dagje samen!

Guusje, zei

Wat een mooie cadeatuejs en wat een mooie ketting met hanger, erg origineel. Je quilt wordt mooi,