zaterdag 4 april 2015

52

Vandaag vier ik mijn verjaardag.

14 opmerkingen:

Unknown zei

Proficiat met je verjaardag nog een fijne dag .

quilting Jeannet zei

Van HARTE gefeliciteerd met je verjaardag Katrien en nog vele jaren in gezondheid en voorspoed met diegenen die je lief zijn.

Ans zei

Gefeliciteerd, en een fijne dag!

Berna zei

Hartelijk gefeliciteerd Katrien en een mooie dag!

Judith zei

Hi Katrien, ik sluit mij bij de reeds gegeven goede wensen aan. Ik hoop dat je een heel fijne dag hebben zult! Fijne pasen

inge zei

nogmaals proficiat

Annelies zei

Gefeliciteerd !!

Chris zei

Een hele, hele fijne en gezellige dag gewenst en natuurlijk VAN HARTE!!

Truus zei

Van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde en gelukkige jaren met hen die je lief zijn.
Gezellige verjaardag en fijne Paasdagen
groetjes,Truus uit Drenthe

Hilde zei

Gefeliciteerd met je verjaardag!

Ineke zei

Van harte gefeliciteerd!

Marjan zei

Gefeliciteerd, Katrien! Mooie dag!

Frederika zei

Van harte geefeliciteerd

Ria van Kasteel zei

Van harte gefeliciteerd Katrien, een heel creatief jaar toegewenst.

Groeten van Ria ;0))