donderdag 25 september 2014

Mijn aankopen

Ja en op zo'n beurs valt er natuurlijk heel wat te zien in de winkeltjes.
Hier bij de stand van Edyta Sitar (usa) kocht ik haar boek met prachtige werken in ,ook patronen,het boek was nog maar 2 weken uit.Hele lieve dame ,ze signeerde ook het boek. Hier één van haar quilts.

 
 Verder nog een boek ,twee patroontjes wat knoopjes en 2 hangertjes.Het linkse patroonje is met wolletjes gemaakt, dit wil ik wel eens proberen.

 
Dus kocht ik wat wolletjes en wolgaren want dit heb ik niet liggen.
En ook nog een serie lapjes die ik heel mooi vond.

 
Nu nog even nagenieten.Maar een volgend evenement staat al voor de deur ,vrijdag start mijn 11de quiltweekend, ook iets om naar uit te kijken natuurlijk.Verslagen zullen wel volgen.

9 opmerkingen:

Berna zei

Mooie aankopen! Ik wist niet eens dat dat wolgaren bestond.
En jaaaaa nog 1 nachtje slapen! De tassen staan gepakt. Vandaag nog de laatste dingetjes doen. Tot morgen!

Sabine.v zei

leuke aankopen en veel plezier met een zonnig weekend in het verschiet.

inge zei

leuke koopjes! enne tot morgen!

Klaske zei

Leuke aankopen Katrien, vooral die rode en blauwe lapjes vind ik prachtig!

Judith zei

Beeldlijnen weekend Katrien, gaat jullie vast weer lukken!

Judith zei

Heel fijn weekend moet daar staan!

Wilma Kuin zei

Wat een heerlijke aankopen,.. Wat een prachtige quilt op de foto,..

Bed, breakfast en quilts zei

Wat een gave boeken heeft die Edyta toch! Die voorkant alleen al....

Chris zei

Wat een prachtige quilt hangt er achter haar, een héle grote!
Heel veel plezier Katrien!!