zaterdag 19 juli 2014

Opdracht 11de quiltweekend

Eind september organiseer ik voor de 11de keer een quiltweekend. Alle deelnemers kregen van mij een malletje om een blokje te maken. Dit is voor de blokkenloterij en is geheel vrijblijvend. Bij ieder blokje die ze maken krijgen ze een lotje ,en op zondagmorgen word er dan een lotje getrokken . De winnaar neemt alle blokjes mee naar huis.

Hier zie je het malletje en hoe het blokje moet worden.


De kleur die ik heb opgegeven is geel - oranje. Met deze kleur hebben we nog niet gewerkt. En zo ziet een blokje eruit.




En dit heb je al met enkele blokjes.




Kijk ook maar eens bij Inge ,zij heeft al haar huiswerk gemaakt en vond een leuke vloer in dit patroon.

                                                                                 Fijn weekend!!!!!


8 opmerkingen:

inge zei

ik krijg eigenlijk zin om er nog een paar te maken, even op zoek naar andere stofjes in die kleuren.

Rya, Rotterdam zei

Wat leuk dat je dat al zo vaak heb georganiseerd.... en wat een enige loterij!!
Even gekeken bij Inge en mijn mond viel open bij het zien van de stenen vloer in de dinges-kerk uit 1957. Toeval?? Hartstikke leuk!! De kleuren van de lapjes zijn erg gezellig, warm en zonnig. Succes, geluk (en sterkte) bij het organiseren.
Groet, Rya, Rotterdam

Berna zei

Ziet er leuk en zonnig uit. Past goed bij het weer.
Fijn weekend.

mieke zei

Zomerse kleurtjes.
Succes met de voorbereidingen.
grtjs Mieke

Ria van Kasteel zei

Leuk blokje Katrien, eentje om te onthouden.

Een fijn quiltweekend gewenst, Ria ;0))

Hilde zei

Het wordt een zomerse quilt voor de gelukkige winnares!

Guusje, zei

Wat een mooie blokjes, leuke opdracht. De kleur is ook erg vrolijk.

Quilts van kippetje zei

Leuk figuurtje!
Zo toegepast ken ik het nog niet.
Weer eens wat anders dan een vingerhoed- one patch- quilt.


Groetjes,
Annemieke