donderdag 19 juni 2014

West-Vlaamse quiltdag

Vandaag zijn we naar Zerkegem gereden voor de jaarlijkse West-Vlaamse quiltdag. Enkelen terug gezien die ik anders niet veel zie,ook altijd leuk.
We kregen een leuk pakketje om daar te maken,het stikwerk was reeds gedaan,wij moesten enkel afwerken en dit is het resultaat.


Na het middagmaal,lekkere broodjes,kregen we nog een pakketje om deze knuffel te maken.Ik ben er niet aan begonnen omdat er niet zoveel plaats was om te knippen,dit zal ik thuis op mijn gemakjes maken.



 
Hier zijn de dames aan onze tafel die wel naarstig bezig zijn.
 


 
Ook was er een show en tell. Hier een foto van een quilt die ik mooi vond gemaakt door Mariette,er waren er nog hoor.
 
 

 
We hebben er weer een fijne dag opzitten.Op naar de volgende de quipday in Antwerpen nu zaterdag.Weer iets om naar uit te kijken.
 
 

5 opmerkingen:

Frederika zei

Wat leuk zeg.

Lida zei

Leuke dierenknuffels en een prachtige quilt!
Groetjes
Lida

sylvia zei

wat een gezellige dagen heb jij met bee's en nu deze dag weer! Het uiltje heb ik hier ook staan, ooit van een lieve quiltvriendin gekregen!
Prachtige quilt, die laatste, inspiratie genoeg....:)
groetjes, Sylvia

Hilde zei

Mooi uiltje! Zeker veel inspiratie opgedaan...

Chris zei

Dat was een heerlijk dagje Katrien. Dat uiltje vind ik helemaal geweldig!! Word je vrolijk van.