zaterdag 26 oktober 2013

bakje en ....

weet je nog het bakje die we maakten op de bus naar St Marie aux Mines ? Wel ik wilde er nog eentje maken maar dan iets groter en vorige week vond ik knoopjes in Veldhoven en zo is het nu ook af.


je kunt het gebruiken om bij je te zetten om afvaldraadjes in te doen.Maar je kunt het ook als geschenkje geven met bv een klosje erin of wat snoepjes. Leuk toch.

En dan een beginnetje,op verschillende beurzen zag ik ze al in veel kleurtjes en nu ben ik er ook voor gevallen.
De hartenkrans,de hartjes zijn getekend ,dus we kunnen beginnen naaien.En ja ook zo'n dingen doe ik met de hand.



 
En mijn kleurtjes ??? Dat zie je dan wel een volgende keer.
 
Fijn weekend !!!

12 opmerkingen:

GRANNY'S HOUSE zei

Wat een schattig bakje en ik ben helemaal niet nieuwsgierig naar je hartenkrans ;-)

Groetjes
Ines

Saskia Smit zei

Oh die krans! Op elke beurs sta ik te twijfelen...zal ik wel, zal ik niet.. Het ie echt een leuk ding.

Chris zei

Wat leuk, dat bakje!!

AnitaS zei

Wat een leuk bakje. Succes met je hartjes krans.

Berna zei

Leuk bakje. Ik zag het al op het weekend.
Veel succes met je hartjeskrans. Leuk om te maken!
Fijn weekend.

inge zei

da's leuk afgewerkt!

Guusje, zei

Wat een leuk bakje en wat een mooie en lieve krans.

Hermie zei

wat een ontzettend leuk bakje, inderdaad leuk om als cadeautje te geven.
Ben benieuwd naar je hartenkrans

Ria van Kasteel zei

wat een handig en decoratief bakje.

Groetjes van Ria ;0))

Wilma Kuin zei

Wat een leuke krans!!!

josé zei

Enig bakje Katrien en wat een super leuke krans.

Ik ben benieuwd, je schiet al aardig op.

Veel succes !! Liefs José

Marjan zei

Wat een schattig bakje! En de hartjeskrans wordt vast heel erg leuk.