zaterdag 1 september 2012

4 de ufo - bee

Vandaag hadden we terug onze ufo bee en dit voor de 4de keer,en er wordt goed gewerkt. Al is het op deze foto niet echt te zien. Deze keer werden we bij Inge uitgenodigd .En Inge vroeg aan hare Filip om voor ons te koken.We kregen een heerlijke pastasalade en een verfrissend dessert.


Maar nu de werken. Inge gaat goed vooruit met de antieke, José had quiltwerk meegenomen. Hilde ging verder met de NI en Gudrun maakte blommekes.
En ik had weer 2 oudjes mee.
Aan deze moest nog één rijtje gezet worden, die was reeds gespeld ,dus maar meteen gedaan. Het is een miniquilt van een charmpakketje.
De andere die ik mee had waren flying gees. Het begon als een machinale cursus in okt.2000,dus alweer een oudje.Alle blokjes werden met de machine gemaakt wat niet echt mijn ding is. En toen bleef ie liggen bij het in elkaar zetten, het klopte volgens mij niet dus aan de kant gedaan. En ik was er al eens aan begonnen om de blokjes met de hand aan elkaar te zetten en zo heb ik hem weer uitgehaald om mee te nemen naar de ufo bee. Daar heb ik één rij kunnen maken, er zijn er nu 3 klaar nog 2 te gaan, wordt dus vervolgt. Wat een ufo bee niet allemaal teweeg brengt hé.





Inge bedankt voor de fijne ontvangst en Filip voor de heerlijke maaltijd.



13 opmerkingen:

inge zei

graag gedaan! en een ufobee heeft een heel leuk effect!

Hilde zei

Het was weer zalig om er bij te zij !

Berna zei

Ziet er wederom gezellig uit. En leuke ufootjes laat je zien.
Goed weekend.

Klaske zei

Ik blijf het een goed idee vinden, een UFObee..Fijn weekend

Hermie zei

leuk toch zo'n ufo bee en dan ook nog zo lekker verwend met een heerlijke maaltijd

josé zei

Wat een heerlijke bee. Leuk..

Lida zei

Zag er weer gezellig uit en wat een leuke projecten zijn jullie bezig! Groetjes
Lida

GRANNY'S HOUSE zei

Gezellig weer en de ufo-brr lijkt mij ook heel handig.

Groetjes
Ines

AnitaS zei

Je hebt zo een fijne dag en er wordt ook nog eens wat afgemaakt.

Annie Kingma zei

Gezellig zo samen aan het werk.
Groetnis Annie

Daniëlle zei

Bedankt voor je blogvisite! Jullie hebben ook al zo'n heerlijke vakantie gehad, prachtige omgeving he?! Mooie dag verder, liefs, Daniëlle

Chris zei

Ik vind dat toch zó'n goed idee, zo'n ufo-bee. Je stimuleert jezelf en anderen. Hartstikke leuk.

Rennie zei

Het is toch een geweldig idee zo'n UFO-Bee. Erg leuke foto's.