zaterdag 22 september 2012

4 de Kerstruil

Hallo, net als de voorbije  jaren organiseer ik terug een Kerstruil.





De bedoeling is dat je bij iedere letter van het woord KERST een geschenkje bedenkt. Dit betekent een pakketje versturen met daarin 5 geschenkjes voor je ruil-swap partner. Deze krijg je van mij toegewezen na de afsluiting van de inschrijvingen. De deelnemers worden gemengd ,dit wil zeggen dat je niet van de persoon terugkrijgt naar wie jij stuurt. Het pakketje moet ten laatste op 10 december 2012 op de bus gaan zodat het voor de Kerst aankomt en men er nog van kan genieten ook. Het bedrag in het pakketje ongeveer 15 euro zonder verzendkosten.
De geschenkjes mogen gekocht of gemaakt worden, wel vraag ik om er toch minstens eentje zelf te maken. Het moet niet persé met onze hobby te maken hebben, want wie vind het nu niet leuk om tijdens de kerstperiode geschenkjes te krijgen. En ik weet van de vorige jaren dat er heel wat creatievelingen onder jullie zijn.
Enkele voorbeelden bij de letters:
K : knoopjes ,kalender,kerst.....
E : engeltje,eierdopje,.....
R : rendier,rood lapje,....
S : speldenkussentje,snoepje ,servet ,sneeuwpop, schaartje,.....
T ; teen ,tasje ,thimble,.....

Er zijn zoveel dingetjes te bedenken.

Zo heb je zin gekregen om mee te doen ? Mail me dan met volgende gegevens : goed werkend mailadres , verzendadres, blog (zodat je partner even bij je langs kan komen piepen).
Inschrijven kan tot en met dinsdag 2 oktober 2012. Enkele dagen erna krijg je van mij een partner toegewezen.
Ik hoop dat het even leuk zal worden als vorige jaren. Op 26 december 2012 houden we dan een Kerst-ruil blogdag .Mensen zonder blog kunnen mij altijd een foto doormailen met reactie en dan plaats ik die op mijn blog.
Alvast veel plezier aan degenen die meedoen.

20 opmerkingen:

Chris zei

Oh, dat is weer verleidelijk. Ik ga er heel even over nadenken.

AnitaS zei

Ik hoef niet te denken hoor. Mail is al onderweg.

Berna zei

Natuurlijk doe ik weer mee!

Bizzy Martine zei

Alhoewel ik het druk heb, doe ik graag weer mee!!! Ik stuur dadelijk een mailtje!!!

Vlijtige Handjes zei

Yes!! Ik ben er bij!

Frederika zei

Wat een leuke ruil. Ik doe mee.

Klaske zei

Ik zal er even over nadenken Katrien!

Klaske zei

Ach ik doe gewoon weer mee! Vorige jaren was het ook leuk om mee te doen!Zal je direct mailen.Fijn weekend Katrien

Annie Kingma zei

Wat leuk berichtje lees ik hier.
Vorig jaar Kerst had ik nog geen blog, en lees hier weer nieuws.
Lijkt me heel leuk, en ja ik ga mee doen hoor.
Zal zo een mailtje voor je maken.
Groetnis Annie.

Jeanneke zei

Mijn mail is verstuurd, doe graag weer mee!
Geweldig leuk, dat je het weer organiseert, Katrien!
Groetjes,

Jeanneke.

Miranda zei

Ondanks de verhuis doe ook ik lekker weer mee hoor Katrien. Knuffels van mij.

carine zei

zend je nu een mailtje, ben zeker van de partij!

Hermie zei

Vorig jaar was ik net begonnen met bloggen,nu doe ik graag mee.

Guusje, zei

Ik denk er heel even over na niet te lan natuurlijk want ik heb tot het einde van het jaar niet zoveel extra tijd. Het is wel weer erg leuk en verleidelijk om mee te doen.

Lida zei

Denk er ook even over na, heb nog zoveel klusjes liggen! Groetjes
Lida

Chookyblue...... zei

so excited to be part of the swap this year....I just missed out last year...

Quiltfrouke zei

Heb nog nooit aan zo iets deelgenomen ,alles voor de eerste keer dus!

hobbyshop fugeltsje zei

Hee wat leuk. Ik ben toch al in de kerst stemming. Ik doe mee. Zal mij gevens even mailen.
Gr.Miranda

adrie zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Unknown zei

Oh wat leuk dat je de kerstswap weer organiseert! Vond het altijd erg leuk om aan mee te doen, helaas dit jaar laat ik het even aan mij voorbijgaan!