zondag 15 juli 2012

Ufo - bee

Gisteren hadden we terug onze ufo - bee. Deze keer bij José. En we hebben goed gewerkt. Ik nam mijn teruggevonden ufo mee die ik in mijn vorig blogje liet zien. Zette de 3 rijtjes aan elkaar en maakte de boorden (die waren reeds geknipt ). Dus ik sta al een een eind verder met deze ufo.

José quiltte aan haar aussie, Hilde maakte NI blokjes. Inge zetten een boord aan de antieke en Gudrun ging verder met haar hexjes.


Inge showde haar CWD ,deze kun je hier zien. Ook toonde ze haar antieke. José showde ook wat werken.
Dames bedankt voor het gezelschap ,José bedankt voor de ontvangst,lekkere maaltijd en heerlijke taart.
Op naar de volgende ufo bee die nu al in onze agenda's staat.

22 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

Wat een schitterende quilts en weer een dagje met een goudrandje
fijne zondag gr joke

Lida zei

Gezellig zo samen en je quilttop gaat echt geweldig, komen er nog meer randen om of ga je nu dubbelen?
Veel plezier met je steekjes,
Lida

Marga (MarPie) zei

Heerlijk zo schiet het wegwerken van al die UFO's lekker op.

Groetjes,
Marga♥

Berna zei

Opnieuw een gezellige dag gehad zo te zien.
Fijne zondag.

conny's quilts en creaties zei

Goed idee zo'n UFO bee. krijg je nog eens wat af, kan ik ook wel gebruiken....haha (wie niet?)

inge zei

ik kan iedereen zo'n ufo-dag aanraden! er komen prachtige werken boven die je uit het oog verloren had! je quilt is zeker, zelfs na zijn plechtige communie het afwerken waard! ;-)

Ans zei

Wat wordt je quiltje leuk! En wat ziet het er gezellig uit.

Hilde zei

Zo'n bee zou ik niet graag missen... gezellig om zo bezig te zijn.

Rennie zei

Prachtige UFO's laat je voorbij komen. Het is toch altijd zo fijn om hard te werken met elkaar. Ohhhhh ik wil ook een UFOdag. Alhoewel er veel quiltvriendinnetjes zijn die UFOdagen nodig hebben. Heerlijk toch dat vooruitzicht!

Vlijtige Handjes zei

Leuke quilt. Ik herkende hem want ik heb hem in blauw met rood gemaakt. Het was mijn eerste en laatste mysterie.
Groetjes Anita

GRANNY'S HOUSE zei

Gezellig zo'n dag en je quilt wordt echt mooi.

Groetjes
Ines

Quiltlia zei

Wat wordt dat een mooie quilt en wat een goed idee zo'n UFO bee.
Groetjes Lia

Klaske zei

Nou, dit gaat helemaal goed komen met jullie Ufo's! Fijne zondag

Ineke zei

Wat wordt je quilt prachtig, al is het een oudje ;-) Gezellig, zo'n Bee.

Inge zei

Leuke dag en lekker gewerkt! Goed bezig allemaal.

Guusje, zei

Wat een prachtige top is dit geworden en wat leuk jullie ufo bee. Mooie hexabloemen, ik vind die kleuren zo mooi bij elkaar staan.

Erna Peekel zei

Wat een ijverige dametjes zijn jullie allemaal.Goed idee om zo ook de ufo's een kans te geven affo's te worden.

Guute zei

Een oudje moet je zeker niet in een kast steken. 't Wordt een mooie!

Miranda zei

Een lief quiltje Katrien!

Miranda zei

Een lief quiltje Katrien!

Chris zei

Waar zo'n Bee al niet goed voor is. Ik vind het een goed idee, die Bee. En je quiltje wordt hartstikke leuk.

willeke zei

Leuk - nuttig - en gezellig!
wat wil een mens nog meer?

mooie quilts! dat oudje van jou is ook de moeite van het afmaken waard!

hartelijke groet