zaterdag 16 juni 2012

QUip-day in Kuurne

Deze voormiddag ben ik samen met Inge en José naar Doornik gereden waar het open deur dagen waren en omdat ze daar heel veel civil war stofjes hebben nam ik de mijne mee om een boord te zoeken en heb er een hele mooie gevonden ,al zeg ik hetzelf.

Dit is dus mijn buit. Hoop de boord er binnenkort aan te zetten.
Daarna zijn we een heerlijk slaatje gaan eten in de "orchidee" ,onze vaste stek als we naar Doornik gaan.

En de dag was nog veel te vroeg om naar huis te gaan ,dus op de terugweg stopten we nog in Kuurne waar het QUiep-day ( quilt in public day ) was in het shoppingcenter. We hadden stiekem toch een klein doosje meegenomen voor als we tijd hadden. En ja hoor we vonden algauw een plaatsje en we zijn er 2 uurtjes aan het patchen geweest.
't was eens leuk  om dit ook te doen.

Inge bezig aan de antieke.
 José aan een stitcherie bezig en ik aan de hexjes verder gedaan.


We hebben er weer een leuke dag opzitten.
Dames bedankt voor het gezelschap.


15 opmerkingen:

inge zei

jij ook dank je wel! het was een leuke dag!

Ans zei

Dat ziet er inderdaad erg gezellig uit. En wat heb je een mooie stof gekocht.

Guusje, zei

Wat een mooie stof heb je gekocht en het ziet er erg leuk en gezellig uit.

GRANNY'S HOUSE zei

Mooie lap en wat gezellig zo met zijn allen.

Groetjes
Ines

Marjan zei

Gezellig! Ik las al meer over de quilt in public day: leuk dat jullie meegedaan hebben. Prachtige stof!

Marijke zei

Leuke stof heb je aangekocht .
Deze voormiddag ook naar Kuurne geweest .
Foto's genomen van de quilt in public day .

Lies zei

Blijkbaar is dit zo een dag die je nooit zal vergeten. :-)

Lida zei

Wat een heerlijke dag en een mooie stof voor je rand! Nu nagenieten, groetjes
Lida

mieke zei

Gezellig zo samen werken.

Jossie zei

Wat hadden jullie weer een leuke dag. Mooie stof heb je gekocht.

Erna Peekel zei

Dat ziet er weer eens super gezellig uit.

Groetjes,
Erna

quilting Jeannet zei

Leuk zoiets Katrien, en je stof vind ik super!

MarianneD zei

Prachtig stofje heb je gevonden!
Heerlijk,zo'n gezellig dagje op stap met quiltvriendinnen...;-)

Yvonne aka sommeke zei

Superstof! En ook lekker geQUIPt!

carine zei

Katrientje, dat leuke stofje zal een mooie omranding worden! Jullie zijn druk bezig en heel mooi! Ben ook druk in de weer , heb geen tijd voor mijn blogje vandaag maak ik er werk van... tot morgen in Zerkegem!........knuffel Carine