donderdag 23 februari 2012

Nog een blok verder

Ondertussen nog een blok verder met de "Snow days". Het blijft leuk om doen.
Ook werden er al 3 stitcherie blokken uitgetekend, daar kan ik nu ook aan beginnen.Zal wel een heel werk worden hoor.Maar dat zien jullie dan wel later .


Maar eerst ga ik er een weekje tussenuit , ik ga even op de latten staan.
Enkele huisjes zijn geknipt om mee te nemen , en voor de thuisblijvers is ook alles geregeld.
Tot de volgende keer hé .
Als het internet daar lukt kom ik misschien wel eens op bezoek .

22 opmerkingen:

Lida zei

Heel fijne vakantie en a.u.b. weer heel terug! De blokken zijn prachtig en die stitcherietjes zijn ook erg leuk om mee te nemen! Groetjes'
Lida

Marjan zei

Prachtige blokken! Geniet van de sneeuw (en doe voorzichtig!), groeten,
Marjan

Ellie's Quiltplace zei

Fijne vakantie Katrien!

inge zei

fijne vakantie! leuk blok katrien!!

AnitaS zei

Een hele fijne vakantie en voorzichtig zijn hoor.

GRANNY'S HOUSE zei

Prachtig en ik blijf die kleur ook zo mooi vinden.
Fijne vakantie.

Groetjes
Ines

Liesbeth Wessels zei

Geniet van je vakantie, en kom heel terug. Prachtige blokken in mooie stoffen. groeten van liesbeth

Jossie zei

Wat mooi Katrien.
Veel plezier in de sneeuw!

Guusje, zei

Ook dit is weer een erg mooi blok en veel plezier op de latten.

Klaske zei

Veelm plezier Katiren! Ennuuuh, wel weer heel thuis komen hoor!Fijne vakantie!

Teresa zei

Oh so beautiful.. I love the colours

carine zei

katrientje, mooie blokken, maar ook wens ik je veel skipret toe, wees voorzichtig hé! dikke knuffel carine

Hermie zei

mooie kleuren, gaat lekker zo. Fijne vakantie

Inge zei

Mooie blokken en een hele fijne vakantie!

Sylvia zei

Mooie blokken en doe voorzichtig op de latten, als anderen het dan ook maar doen! gr.Sylvia

Berna zei

Hele fijne vakantie Katrien! Doe voorzichtig!

Berna zei

O, de blokjes zijn natuurlijk prachtig!

Balsemien zei

Je bent vast al weg. Toch wens ik je een heel fijne vakantie Katrien: geniet maar lekker!

Yvonne aka sommeke zei

Mooi blok weer!
Valt het skieën mee? En de après ski? ;-)

Marijke zei

Moooie blok .
Geweldige kleuren .

sylvia zei

hele fijne vakantie!!!

josé zei

Een heel fijne vakantie !! Geniet er van.

Liefs José